Jag vill också ha en cool bokhylla

Ja, jag är en boknörd ända ut i fingerspetsarna. Jag tänker på böcker 24/7, ibland drömmer jag till och med om dem. Knäppt, jag vet. Jag har en vanlig tråkig Billy bokhylla, en sån som pryder nästan alla hem, fast i olika utföranden. Jag menar, IKEAs saker är ju populära och massproducerade, så varför skulle inte jag äga en? Nej, men precis.
Nu tänker säkert en del; "men guud, det är en bokhylla, du har dina böcker i den, hur kul kan den vara?!". Just precis så jag tänker. Jag vill ha en bokhylla som jag kan bli glad av, en cool och unik bokhylla. Kanske en specialdesignad just för mig. Ja, det skulle allt vara riktigt coolt. Typ ett stort L, där man kunde sitta och läsa och ha böckerna under dig! Ja, vilken smart idé! Jaja, jag kollade runt på nätet för att se om det fanns några coola bokhyllar i min smak och det fanns det.
 
USA! Heelt klart en favorit.
 
 
Organiserat kaos, me like!
 
Bra budskap ;)
 
Så cool, eller?
 
Typ som min idé, fast detta är en fotölj. Ganska praktiskt.
 
Snygg, jaa! Fast kanske inte riktigt min smak, men cool var den i alla fall!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Skitsnygga! Skickade inlägget till min karl (han har så mycket böcker att han måste köpa sig en ordentligt bokhylla) och han undrar vart de finns att få tag på? :D

Svar: Jag hittade dem på nätet faktiskt, så vet inte vart man kan få tag på dem! Men om han är händig så kan han ju snickra ihop en själv ;)
Lizetthe

2012-08-10 @ 12:41:12
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Linda

Svar: Kul att du tror det! :D Tack! Det kommer komma upp fler djurbilder nästa vecka. ;)

www.lindalundquist.se

2012-08-10 @ 15:38:47
URL: http://lindalundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0