Jag vill, men kan inte sooooova

Varför är det så? Att när man vill sova så kan man inte, för att man inte ens är trött. Och när man inte vill sova så är man självklart jättetrött. Det är inte riktigt rättvist! Jaja, jag ska i alla fall försöka få mig själv att sova, genom att spela lite spel. För då blir jag trött, det kan jag lova. Spelen tar kol på mig...
 
Jaja, det är ingen idé att ens lägga huvudet mot kudden förens man är riktigt trött, man ligger bara där som en död fisk och andas med öppen mun. Man vill inte sova och därför strejkar kroppen. Men nu ska jag vara social med Linda, som också är vaken denna sena timme! So long!

Kommentarer
Postat av: Linda

Woho tur att du somnade sen lisa fisa ^^

Svar: Hahah, jaa det var riktigt tur ;)
Lizetthe

2012-09-02 @ 09:21:56
URL: http://lindamalberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0