Fullt ös, sen blir man medvetslös

Tre lektioner, det är det jag har hunnit med de två dagarna jag har varit i skolan. Tre lektioner och jag är tröttare än vad jag har varit på riktigt länge. Igår var det så illa att jag gick och lade mig 22.00 och vaknade tolv timmar senare, illa. Men varför blir jag så trött av tre lektioner? Jag tror att det är för att man måste gå upp tidigare än vad man har gjort på flera veckor och att man befinner sig i skolans lokaler. Det kan nog vara därför. Skolan är riktigt sövande, så fort jag sätter min fot där, så vill jag lägga mig på golvet och sova, eller skrika som en bebis.
 
Men jag ska inte klaga, någon glad person hade räknat ut att det bara är 284 dagar kvar till studenten, så jag kommer att räkna ner varenda dag nu, kan jag lova. Bara 284 dagar kvar, sen är jag fri!!! Och arbetslös.. men i alla fall...
 
Vill ha sommarlov, igen. Men kommer aldrig att få det mer.. om jag inte blir lärare, men det är inget jag hade tänkt att bli ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie-Eyebe

Gullig blogg :)

Svar: Tackar så mycket :)
Lizetthe

2012-08-26 @ 18:49:25
URL: http://eyebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0