Allra allra sista sommarlovsdagen, någonsin..

Ja, jag vet! Det låter helt flippat, men så är det. I morgon börjar jag det allra sista året på gymnasiet, alltså påbörjar jag mitt 13:e år i skolan. Och hur mycket låter inte det? Det låter för mycket, alltså inte ens lite okej. Menmen, det är ju inte så farligt, bara ett år, typ, kvar tills studenten. Det kan inte finnas något som låter mer rätt än det. Förutom glass med hallon, det låter riktigt gott och rätt.
 
Ja, så vad ska jag göra idag för att ta till vara på denna allra sista dagen? Hm.. än så länge så har mamma lämnat en lapp och skrivit att jag ska städa toaletten och mitt rum, och det låter ju sådär kul. Men jag får göra det för att inte få en irriterad mamma.. Annars så ska jag fixa med bilderna ifrån Rix Fm Festival och sen ska jag läsa ut en bok som jag köpte i Söndags. Åh. Vad. Bra. Den. Är! Sen, så ska jag inte göra så himla mycket mer. Jo, träning ikväll, men annars inget. Såå chill!

Just chillin!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

fin blogg :) allt bra?

2012-08-21 @ 13:05:46
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0