Välling, högläsning och blöjor...

Så har jag spenderat min kväll.
Jag är så snäll/gullig, att jag ställer upp som barnvakt till ett par i byn, till deras tre busfrön. Och detta gör jag med glädje. Det är riktigt kul att få vara helt ensam med barnen, och känna hur det verkligen är att ha barn. Inte för att jag tänkte skaffa barn än, men förhoppningsvis i framtiden.
Och allt gick faktiskt väldigt bra. Förutom att jag inte fick på tvn. Då var det två busfrön som blev arga på mig och började gråta, men jag fixade det. Efter ett telefonsamtal till deras pappa.. Hehe..
När föräldrarna kom hem, satt jag och barnen och halvsov i soffan. Sen satt vi alla 6 där, och halvsov. Riktigt skönt.
Så nu blir det kanske snart sängen för mig. Det är ju en skoldag i morgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0