Skoltrött...

Jag måste bara få klaga av mig och vart passar bättre än i min blogg?

Först vill jag bara säga att jag har haft sjukt mycket plugg denna veckan. Vi har minst en sak i varje ämne, som ska vara inne eller gjort till denna vecka, eller nästa. Man kan säga att jag längtar olidligt mycket till Jullovet!!
Blir bara så trött på en del lärare ibland. När läraren inte är där och denne person skickar ut ett mejl om vad man ska göra på lektionen, och man inte fattar vad man ska göra och hur man ska göra det. Så kanske läraren borde formullera sig liite bättre!!
Jaja, nu ska jag bara lugna ner mig, sen kan jag fortsätta med den enorma uppgift vi fått på Textkommunikationen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0