Har testat på livet som trebarnsamma..

Jaa, som rubriken lyder så har jag testat på att vara trebarnsmamma.
När jag satt i bilen på väg hem och var nästan hemma, så ringde mamman till de tre gulliga pojkarna jag har varit barnvakt åt, och behövde akut hjälp. Hon frågade om jag kunde hämta deras tre pojkar på dagis och gå med dem hem, tills föräldrarna kom. Och eftersom jag inte har något vettigt för mig, så var jag snäll och ställde upp.
Och det gick riktigt bra. Eller ja, en av pojkarna fick ett utbrott för att han inte kunde ta på sig sin mössa, men annars så funkade det riktigt bra.
Nu förstår jag hur det är att ha tre barn att hämta från dagis, lite stressigt men kul när barnen känner igen en :)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Tusen tack!! Allt gick bra o nu är vi hemma från förlossning och sjukhus! :)

2011-11-30 @ 21:01:43
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Haha, kul att testa på det i alla fall. Förhoppningsvis får man ett barn i taget och inte trillingar. Då kan man nog tänka sig lite mer stressmoment ;D

2011-11-30 @ 21:34:54
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0