En vinterresa..

Jag har en sak som jag vill berätta. Jag har velat berätta det sen den dagen jag fick reda på det, i Torsdags. Men har kännt att jag var tvungen att smälta det och tänka över erbjudandet.
I Januari åker jag med mamma till de barnen jag passar och deras yngsta son till... jag drar ut lite på spänningen... jag ska till USA och Tyskland!!!!
Jag kan säga att jag började skaka när jag fick reda på detta. Detta är ett erbjudande som man bara måste säga ja till. Jag ska följa med som barnvakt till den yngsta sonen. Och även om det innebär väldigt mycket ansvar, så kommer det vara en upplevelse som heter duga.
Så från och med nu kommer denna blogg att få massa inlägg om Usa och Tyskland, och om hur nervös jag är, vad jag ska packa med mig, vilka affärer jag ska besöka etcetc...


                                                               +

                                                   = Lycklig Lisa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0