Ditt leende, ditt skratt, din röst!

Hur svårt kan det vara att komma på ett reklamblad till en påhittad restaurang egentligen? Det känns ju inte så jättesvårt, men det är det kan jag allt tala om! Vi har hållt på med det på fyra lektioner tror jag, och jag började om på en ny i Tisdags, bara för att jag blev såå irriterad på min lärare. Så nu sitter man här med bara någon timma till deadline och är inte riktigt nöjd med vad man hitills har åstadkommit.. Jaja, det får väl bli bra det jag har gjort :)

För övrigt så har min dag förstörts liite grann... Vi slutar kanske inte tio över ett idag, utan kvart i fyra.. Yippie!! Eller absolut inte!!!!! Blir såå frustrerad på skolan ibland, kan inte lärarna informera oss elever först?
Nu går jag tillbaks till mitt reklamblad :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0