Sjugande läkare? En hit?

Tittade nyss på avsnitt 18 av Grey´s Anatomy säsong 7, där de gör ett musikal avsnitt. Och jag kan ärligt säga att jag blev överraskad. Jag tänkte/trodde att de skådespelarna inte kunde sjunga, men hör och häpna; ALLA som sjöng, kunde sjunga! Och det bra!
Det är ju helt sjukt! Jag satt med tårar i ögonen hela tiden, och förundrades över allas röster, framförallt "Callie Torres". Jag fullkomligt avgudar hennes röst!
Dr. Hunt, Dr. Sloan, Dr. Karev, Dr. Bailey, Dr.Altman, och alla de andra läkarna var inte dåliga de heller! Det var helt sjukt!

Lyssna bara här och här!


Kommentarer
Postat av: milena malmros

Snygg blogg :d hur länge har du bloggat ? :D

2011-05-05 @ 06:34:05
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0