Inget kval nästa år :D

Yes! Han gjorde det! Vi behöver inte kvala in till Eurovision nästa år! :)
Blir såå himla nervös när det ska röstas om något, som jag bryr mig om, ja eller i alla fall bryr mig om till en viss del. Det är ju bara så att man ska titta på Eurovision, man måste ju hänga med liksom :)
Så jag har suttit klistrad när omröstningen var, men fick gå ifån tv ett par gånger.. klarade inte av pressen^^
Men vi lyckades!! Vi kom trea! Det är oerhört bra!


Så nu säger jag ett STORT Grattis till allas våran Eric Saade, och går därefter och lägger mig, med ett stolt leende på läpparna....


Uppdate; Vi behöver visst kvala in.. :/ Visste inte att den regeln hade ändrats, men det är bara The Big Five som har en garanterad plats och värdlandet..  Alltså Frankrike, Italien, England, Tyskland och Spanien + värdlandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0