Slå dig med stil..

Varje gång man slår sig och behöver ett plåster, så får man ju alltid de där fula plåstrena, som alla andra har och som ser oerhört tråkiga ut, eller hur? Men jag har hittat lösning på det. Jag kollade runt på olika hemsidor, och på RoligaPrylar.se så hittade jag jättefina/roliga plåster, som jag gärna skulle kunna tänka mig. Plåtburkarna är inte helt fel de heller...


För den "Biffiga" typen ^^


Plåster för en riktig pirat:


För det ständiga matvraket:


För den mer glamurösa typen:



Och till sist: Plåster för tv-spels nörden:




Jag skulle lungt kunna tänka mig de två sistnämnda, eller den med lite blingbling på ^^ Dock är det mest burkarna jag vill åt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0