Vädret är bästaste ever..

Älskar värdet just nu, men det finns faktiskt en stor nackdel, i alla fall när man jobbar på dagis. Och denna nackdel, är att de yngsta barnen, blir ju så lätt varma, och jag tycker faktiskt väldigt synd om dem.. Okej jag kan erkänna, även jag dör lite i värmen. Men det är bra att det finns vatten och en liten vattenbana, som man kan leka med båtar i, och som alla barnen gör, kasta vatten på varandra :)!
Har jag sagt att mitt jobb är underbart (för det mesta..)


Skulle helst utav allt ta med alla barnen till en pool eller något, det skulle de uppskatta.. men vi skulle säkert få vara 1-2 personer på varje barn :)
Men tanke är lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0