Ovärd vecka

Denna vecka har det verkligen kännts att det är sommarlov på väg. Den ena meningslösa dagen efter den andra. Komma till skolan vid halv ett, och sen åka hem ungefär en timme efter. Men det har jag verkligen inget emot, tvärtom, jag älskar det.
Men imorgon är det Skolavslutning, eller vi ska bara ha lite kul med klassen och få grillat till lunch, sen får vi gå hem :)
Den jobbigaste dagen på hela veckan var igår.. Jag var tvungen att lämna ifrån mig min älskling.. DATORN! Jag fick typ abstinens bara några sekunder efter att jag hade lämnat den ifrån mig. Ja jag vet, lite beroende. Men får tillbaks den om ungefär tre månader :)
Idag gick jag till skolsköterskan med min onda fot, resten av kroppen hängde också med självklart. Jag har haft riktigt ont i foten sen i Måndags, så att jag ibland nästan börjar gråta när jag går på den.. Men skolsköterskan sa att det kan vara överansträngning/belastning, eller att jag har en fraktur, alltså en spricka i den.. Hm.. det känns ju lagom kul.. Men om jag har lika ont nästa vecka, så åker jag in till KSS så att de får röntga mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0