"Nu lyfter den!"

Igår när jag hade satt mig till rätta i soffan, för att se på premiären av Allsång På Skansen, med en skål chips, så kom det två mystiska snubbar och knackade på dörren. Jag tyckte allt att de såg lite mystiska ut, för de hade en karta med sig. Och då kände jag, att om de skulle fråga efter vägen, så hade de verkligen gått till fel hus, för jag är verkligen inte bra på att förklara vägen..
Men de hade inte kört fel, och frågade defenitivt inte om vägen. De skulle bara fråga om det var okej att de startade med två luftballonger på gärdet utanför vårat, och självklart sa jag ja, för de har gjort det innan :)!














Kommentarer
Postat av: Love&Peace

Coolt. ^^

Nu har jag en tävling på min blogg- kika gärna in och lycka till! ♥

2011-07-07 @ 21:51:34
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0