Monster i min mage..

Usch! Nervositeten ökar stort varje gång jag kollar på klockan och räknar hur många timmar det är kvar. Jag vill helst inte gå och lägga mig och vakna upp till mobilens alarm, för att sedan ta cykeln in till byn ioch jobba.
Joo, jag vill jobba.. men jag är såå himla nervös just nu.
Tänk om fröknarna inte tycker om mig, även om jag hade dem när jag gick på dagis.
Tänk om jag gör något fel, så att de kommer att klaga på mig (är dålig på att ta kritik). Tänk om jag kommer för sent, eller försover mig?? Eller tänk om de bara tycker att jag är dryg, och att jag inte är passande för att jobba med barn?
Usch.. Jag vill inte gå och lägga mig, vill inte vakna upp, vill inte cykla till jobbet, vill inte få kritik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0