Kul att förevigas i en serie..

Klickade mig in till en grymt fin blogg, där det är en tjej som är jättejätteduktig på att teckna, blir ju nästan lite avundsjuk på henne..
Men i alla fall så har hon en serie som hon tecknar och visar på bloggen, där hon gör en liten "berättelse" om bloggerskor och andra kända och mindre kända personer.. Och nu har hon en liten tävling, där man som läsare kan få vara med i serien, fatta tufft :)!
Här är bloggen!

Motivation till varför just JAG ska bli förevigad i hennes serie:
Jag har alltid velat se mig själv ifrån någonannans perspektiv, få reda på hur jag egentligen beter mig och uppför mig. Jag har även alltid velat vara med i en serietidning, men då mer typ som Kalle Anka eller Bamse eller något liknande, för det skulle vara lite roligt. Undrar hur jag skulle se ut som en figur i någon av de serierna? Hm..
I alla fall så skulle jag tycka att det var grymt roligt att få vara med i serien!

Fem egenskaper som beskriver mig:
* Envis - vill alltid få det som jag vill ha det, blir ganska sur annars.
* Omtänksam - tänker oftast på andra före mig själv, och finns alltid till hands om någon vill prata av sig.
* Humoristisk - Jag brukar ofta bjuda på mig själv, och tycker om att få andra att skratta.
* Känslig - börjar oftast gråta till filmer, böcker, låtar. Och brukar även gråta om andra gråter, dock inte så att det syns...
* En bra lyssnare - Tycker om att lyssna på vad mina kompisar har att säga, och hjälper dem mer än gärna med deras problem..

Sådär, det var min motivering och en beskrivning om hur jag är :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0