I walking on sunshine!! Oh oh!

Vad jag älskar vädret som har varit de senaste dagarna!
Det bästa är ju att man nu vill vara ute mycket mer, och jag tar mig då och då en cykeltur, vilket jag älskar. Finns nästan inget bättre än att cykla, i alla fall inte på sommaren, och när det är på landet där det oftas är lungt och tyst, är det såå skönt!
Igår cyklade jag och plockade blommor, några kilometer bortanför vårat hus.. Och vilka blommor sen! Plockade till och med två lupiner, ni vet sånna som brukar sitta midsommarstången:)

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv, och gå ner och ge katten lite frukost, eller ska jag säga lunch/brunch?^^


Kommentarer
Postat av: Ina

Älska vädret säger jag bara! :D

2011-06-05 @ 11:08:38
URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0