Funderar..

Nu sitter jag och tänker lite, eller funderar kanske man skulle säga att jag gör..
I alla fall så funderar jag på att göra en ny blogg. Bara för att det namnet jag har nu inte riktigt passar längre.. förut kallades jag Lizetthe utav några kompisar, men detta smeknamnet har runnit ut i sanden, så jag tycker det är störande att jag heter Lizettehe.. så funderar på att komma på ett riktigt bra namn, som man lätt kan komma ihåg, och i och med detta så ska jag försöka uppdatera varje dag, och bli lite aktivare..  ska även prata med en kompis som är grym på att fotografera, om hon kan ta ett par bilder på mig, och vara sjyst och göra en snygg header:) En annan kompis ska jag fråga om hon vill göra min design.. så om jag byter blogg, så kommer jag att skriva det här, så att ni inte missar mig ;) Men jag meddelar er när detta sker, så det blir inte i morgon kan jag ju lova :)
Ska även spara pengar och köpa en efterlängtad kamera, så att jag verkligen vill fota, för då blir även bloggen lite roligare..
Såå håll er uppdaterade..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0