Duscha och sen sängen...

Detta blir mitt sista inlägg för idag.. Får se hur många det blir i morgon, för då är det student! Och själv har man ju 4 stycken som man ska fira, så det blir stressigt värre för mig i morgon... så kommer inte uppdatera.. har ingen tillgång till dator, så att..
Men jag har värsta i-lands problemmet: Ska jag ha klänningen jag köpte igår i morgon på avslutningen i skolan, alltså den officiela för hela skolan, med studenter och allting, eller ska jag ta något annat? :O
Det är jobbigt att behöva tänka just nu.. tänk om ingen annan har klänning förutom studenterna, och de tror att jag försöker härma studenterna.. hatar att sticka ut.. känns så jobbigt då..
men man kanske fattar att jag ska på student direkt efter? Hm.. ja jag vet inte riktigt..
Får se hur det blir..


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-09 @ 22:21:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0