Det här med namn..

Som jag skrev igår så kommer jag förmodligen att byta blogg, men fortfarande vara kvar på Blogg.se.
Men nu är det ju detta med namn.. vad ska man ha för bloggnamn? En del hittar på ett namn som passar med deras blogg, t.ex ReseLisa, Lisensmat etc.. Men jag tycker att det är så grymt svårt att komma på ett bra namn. Ta till exempelvis Foki, Kissie, Kenza. Alla de tre har ju ett namn som man kommer ihåg, medans en del andra har så konstiga namn att man glömmer bort dem efter ett tag..
Jag tror att jag vill ha ett bloggnamn där mitt egna namn finns med.. Som i exemplen ovan, men utan att det visar vad för slags blogg jag har..
För jag har en blogg som inkluderar lite allting.. Allt ifrån min vardag, till kort, till böcker till filmer. Och så vill jag inte ha en bestämd kategori på min blogg.. tycker det är roligt att skriva om lite allt möjligt..
Nej, nu ska jag allt fundera ut ett riktigt bra namn, som jag själv blir nöjd över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0