Det finns saker som man inte säger....

Sådär, nu är jag faktiskt vaken. Kan skryta med att jag har varit vaken i ungefär en timme, och hunnit med att äta frukost :) Trodde att min mage skulle förgöra mig i natt.. Kan ju vara bra att försöka äta flera måltider per dag, och inte bara frukost och lunch.. Hm.. ska ta mig en funderare på det^^
Nu kikar faktiskt solen fram, och jag funderar på att bege mig iväg på en cykelrunda, för att fota. För här på landet går man inte, man tar cykeln! Oavsett hur långt det är ;)
Men FÖRST måste jag lite sådär tvångsmässigt sätta mig och spela Sims 2 i någon timme :)


Kärlek till dessa två bilder.. Funderar på att klicka hem dem i vanligt fotoformat, så att de snart kan pryda min vägg.. Men det känns lite tantigt.. Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0