Mamma bytes, tar gärna emot en hund!

Okej, ska först bara säga att rubriken är jätteoseriös :)! Jag vill inte byta bort min mamma, inte nu..
Men hon var jättetaskig förrut..
Vi satt och drack kaffe, jag hade tagit fram smörgåsrån, som jag älskar. Jag satt och gjorde dubbla rån, med smör i mitten, medans mamma kladdade på med äckliga fiskägg mellan sina, blää!
Jag kom plötlsigt på att jag skulle visa henne något, sprang till datorn, och bad henne sen komma och titta. Det tog en tid innan hon kom, men jag tänkte väl inte på det.
Sen, när jag satte mig och tog en tugga på den mackan jag hade gjort, så tyckte jag att det smakade lite konstigt.. Jag upptäckte då att jag har hela munnen full utav äckliga fiskägg!! Mamma hade sysslat med att breda på lite kaviar på mitt rån:O
Ocoolt mamma, ocoolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0