Bio, Kalas, Pärlor...

Mina tre senaste dagar i ord och bilder...

Fredag: Jag jobbade min sista dag på feriejobbet, väldigt tråkigt, då jag trivdes grymt bra på denna arbetsplats.. Efter lite vila och prat med mamma och pappa, så tog vi bilen och åkte in till Hjo, för att titta lite på årets slöjdmässa, och jag kom hem med en liten fin ängla-berlock, som nu sitter i mitt armband. Köpte även tre stycken små tavlor som snart ska pryda min ena vägg.. Efter den snabba visiten på Slöjdmässan, köpte jag och familjen sallad, ifrån salladsbaren på Ica, och satte oss nere vid Vättern och åt den.
Jag, Lovisa, Evelina och Malin, åkte in till Skövde och tittade på Bio. Transformers 3 i 3D, blev filmen som vi till slut valde, efter en hel del snack..


Lördag:
Familjen packade sig in i bilen och styrde färden mot Ulricehamn, där det vankades kalas. Jag hann göra ett flertal pärlplattor till min kusin, på beställning. Kalaset var riktigt trevligt, och maten var underbar..

Dessa fick kusinen utav snälla mig :) Det är tänkt att hon ska ha dem som örhängen..

Söndag: Idag har jag inte gjort många knop.. har varit i Ulricehamn hela dagen. Hälsat på Morbror och sen en tripp till en utav mina Mostrar..
Jag lyckades äntligen läsa ut Så länge vi båda andas, vilket har tagit mig ett par veckor :) Men nu är den slut, och jag vill ha mera!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0