Gårdagens träning har satt sina spår..

Var ju i Skövde och tränade med laget igår, riktigt roligt och trevligt. Lite mindre trevligt var det att jogga på den oerhört hala trottoaren. Man kan säga att det blev lite glidande på isen, men så länge man inte skadar sig så kan man skratta åt det hela :)
Vad jag inte tänkte på igår var att man spänner sina ben något fruktansvärt, och det har satt sina spår i mina lår. Guud vad det spänner, men jag kämpar vidare. I morgon är det återigen träning och denna gången är det boxning, om jag inte tog helt fel :)


En bild ifrån November/December, när vägen var full av snö och inte av is. Jag ska nog testa att åka skridskor upp och ner för våran väg idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0