Jag vann! Eller inte!

Du sitter där i soffan med din BingoLott, tittar koncentrerat på tv:n och duttar maniskt på de numren Lott Engberg säger. Du blir mer och mer stressad av den jobbiga musiken som husbandet spelar, och du har ingen koll på hur många nummer i rad du har. Du bara duttar, och duttar och duttar. Tills du till slut tar dig tid att kolla ner på lotten, och du håller på att svimma. du har bara ett fjuttigt nummer kvar tills du har chans att vinna 20 000 Kr. Du sitter där och bara väntar på att nummer 54 ska komma ifrån Lotta Engbergs mun. Det kommer nummer 51, 64 och andra ovesentliga nummer, medans du bara väntar på att nummer 54 ska komma. Men när det hör BINGO, så har inte ditt nummer kommit än, och du går irriterat därifrån, och muttrar om att man aldrig vinner på det där himla skit spelet! Och sen går du och sätter dig framför datorn, och skriver ett inlägg om det! Den känslan har jag nyss upplevt. Tänk att få vinna 20 000 kr, även om det inte var min lott, utan min mammas, så skulle ju jag få ta del av vinsten. Och i bakhuvudet hör jag mammas röst: "Då skulle vi ut och resa!", det känns ju för himla surt!!




Tycker om mina skills i Paint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0