Bara för att ni är avundsjuka!!

Ni vet den där stackars grabben Justin Bäver, oj just det, Justin Bieber var det han hette ja. Inte så enkelt att komma ihåg hans namn när ungefär alla man känner har olika elaka smeknamn på honom. Nej, men skämt o sido, jag tycker att det är såå onödigt att säga att han är dålig och hon är ful eller liknande. Okej, jag har gjort dey själv ett par gånger, men när det handlar om en kändis och man vet att det är ganska många som tycker om honom/henne, så tänker man kanske en extra gång. Om han nu var dålig så skulle väl ingen lyssna på honom?   Eller har jag fel? 
Jag tror att alla som säger att just Justin Bieber är dålig,bög,fjolla och supertöntig, bara är avundsjuka. För det sägs ju att man klankar ner på allt det man är avundsjuk hos någon på.. så jag tror att det är så det ligger till nu. 
För Justin Bieber är inte dålig, men inte heller något jag älskar, men han har ganska många bra låtar.. så ge människan en chans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0