Sista dagen som fri..

Ja, då börjas det igen. Imorgon är det dagen med stort D. Dagen som de flesta har väntat på, jag är inte en av dem. I morgon börjar nämligen skolan igen. Visst, det ska bli hur kul som helst att träffa sina klasskompisar, och sina lärare. Men de som jag umgås med i klassen, träffar jag ju ändå ganska regelbundet. Men kul kommer det nog att bli, får jag hoppas..
Jag börjar ju tvåan! Bara ett år kvar till studenten, bara ett år kvar. Det känns såå bra att få skriva det :)! Men jag ska plugga seriöst hårt, så att mina betyg blir bättre, inte för att de är särskilt dåliga, men jag vill uppnå de högre målen..
Så, det blir att gå upp klockan kvart i sex i morgon, för att åka med bussen som går kvart i sju, yeah!


Mina underbara kompisar :)! Karin saknas dock..


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, hur ser jag ut egentligen?! Vad kul vi hade det! :D

2011-08-24 @ 16:44:53
Postat av: Linda

haha, jag ser ju helt drogad ut! :P

2011-09-01 @ 08:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0