Min Kalender 2011/2012

Det blev en sväng in till Skövde, för att gå till optikern och lämna in de glasögon som jag bestämde mig för. Och syster skulle på något samtal eller så med hennes ena lärare, och då passade jag på att gå på stan.
Jag letade efter en kalender, som jag har bestämt mig för att använda flitigt i år, och inte låta den bli liggande som förra året.. Hehe..
Så det blev en jättefin kalender, och två böcker på det, riktigt bra!



Så här ser den ut!
Tycker att den är lite annorlunda i stilen än alla andra kalendrar som jag har tittat på. Denna föll mig genast i smaken, och den har stora rader att skriva på, vilket är helt perfekt då jag inte känner för att skriva med jättesmå bokstäver. Man måste ju kunna se vad det står, eller hur?;)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ja dom är riktigt fina pojkar dom :D

2011-08-22 @ 19:09:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tycker du det?! :D tack ska du ha :D

2011-08-22 @ 22:05:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0