Livet rullar på i sin ordning..

Allt är som det ska, jag mår bra. Trots att skolan har börjat igen, så känns det skönt. För när man går i skolan har man i alla fall lite rutiner på vardagarna. Det är liksom Skola, läxor och ev. träning som står på schemat. Och man hinner inte blir försoffad eller rastlös.
Just denna vecka har ju varit riktigt kort. Vi började igår, med bowling och sen igår har det varit lektioner som vanligt. Det enda som inte var så kul, var att vi tills i morgon fick en matteläxa, då matte B kommer läsas på en termin (bläähh...).
Jag känner att det känns tråkigt att uppdatera om skolan hela tiden, så om jag inte skriver har jag inget att dela med mig av, som är av intresse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0