Glasögon

Idag var det att gå upp tidigt (NIO), och förbereda sig för att åka in till Skövde, där jag skulle göra ett syntest. Jag ser ju bra med glasögonen, men har börjat se litelite sämre på sistone, och tyckte själv att jag borde köpa nya glasögon. Så sagt och gjort. Syntestet var snabbt klart och sen var det bara att välja ut nya bågar. Fy vad detta är svårt, säger jag er. Man är så van vid att se sig själv med de glasögonen man har nu, och tycker att allt annat ser konstigt ut. Men jag fick i alla fall låna hem tre par, så att mamma och pappa kan hjälpa mig att välja :)

Det står just nu mellan dessa två paren:

Par 1, märke GinaTricot:
 

Par 2, märke Puma :
 

 


Kommentarer
Postat av: Terminalglasögon

Tycker du ska köra på par 1.

2011-08-19 @ 16:42:34
URL: http://www.terminalglasogon.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0