Ger en smärtstillande effekt..

Tee, det är en riktigt bra lindring för halsont. Jag tror att jag dricker minst två koppar om dagen, i alla fall när jag har ont i halsen, eller när hösten och vintern börjar göra entré. Och jag älskar det verkligen. Olika sorters tee ska det vara, annars blir jag rätt trött på en specifik sort.
en kopp varje morgon och varje kväll, det lindrar inte bara halsont, det gör en väldigt kissnödig också! Jobbigt det där, men ska man sluta ha ont, får man stå ut med det mesta.
Nu blir det nog sängen för mig. Ska ju komma upp i morgon också :)!


Min oerhört personliga mugg, som systeryster har gjort åt lilla mig :) Mysigt så..


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. den tröjan finns på gina men är nästan slutsåld överallt :( <3

2011-08-31 @ 21:12:02
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0