När koncentrationen inte är på topp..

Jag sliter snart av mig mitt hår med mina bara händer, klöser ut mina två flerfärgade ögon, och biter någon med mina tjocka läppar och mina vita stenhårda tänder.

Ibland orkar man helt enkelt inte att göra det man ska, både hemma och i skolan. Jag har nog lagt undan min koncentration någonstans där jag aldrig kommer att hitta den.
Jag skiter i skol-uppgiften och lyssnar på bra musik och kollar på massa bloggar istället!
Det bästa med detta är ändå at mina klasskompisar också har tappat sin del av koncentrationen och retar upp våran lärare istället!
Nej, nu ska jag stänga av datorn och springa iväg och äta mig tjock på TYSK Schnitzel (Uttala det med tysk brytning)!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0