Tycker om dig!!

Varför ska det vara så svårt att berätta för någon, Att man tycker om han/henne?

Jag tror att det är för att man inte vill bli sårad, om personen man tycker om inte har samma känslor för dig. Jag är väldigt försiktig med att säga vad jag tycker om personer, som jag tycker om. Jag är en väldigt blyg tjej i fråga, och tycker att det är jobbigt när någon får reda på vad jag tycker om en speciell person. Jag vet att det är ganska svagt att skylla på sin blyghet, men man blir (i alla fall jag) lite försiktigare i närheten av någon som man verkligen tycker om, och om personen inte vet det. Det är också ganska jobbigt om personen vet om att man tycker om den, och han har sagt att den inte tycker det samma om dig, så är det svårt att umgås med personen, för man tror att han blir påverkad av det och kanske tycker jag är klängig..
Aja, mina problem säger jag bara, men jag kommer att överleva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0