Sluta upp med det du gör, vad det nu är!

Man kanske ska börja med att säga godmorgon, morgonen är ju inte förbi än. Enligt mig så är det morgon fram till halv elva, sen är det förmiddag fram till ett och sen är det eftermiddag och vid 6 någon gång är det kväll :) Och vid tolv är det natt, eftersom jag alltid brukar sova då;)
Men i alla fall GODMORGON!! Sådär nu har jag sagt det och ingen kan säga att jag inte har sagt det.
 Ska snart ha hälsa, alltså skriva om droger, det är verkligen ingen rolig uppgift, ska skriva om tre olika droger och hur droger påverkar oss och vårat samhälle. Det är ganska intressant, men det är obehagligt att titta på olika bilder av sånna som är drogade eller hur man nu säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0