Mina mål

Jag har inte någon blogg som går i ett speciellt tema, som ni kanske har märkt. Jag är mera av den typen av bloggerskor, som liksom skriver om vad de känner för och vad de tycker är kul. För jag sätter mig inte ner och skriver bara för att jag måste och att det är min plikt som bloggerksa. Har jag en dålig dag, eller är helt enkelt för upptagen för att blogga, ja då struntar jag helt enkelt i det. Så jag kommer aldrig komma upp i den popularitet som Kissie, eller Foki har, men jag är nöjd än då. Så länge jag har över två bloggläsare i genomsnitt per dag, så är jag jättenöjd. För det är svårt att göra sig ett namn inom bloggvärlden, i alla fall nu när det har blivit så populärt att blogga. Visst, vem vill inte bli känd som bloggerska/bloggare, men jag har andra mål i livet än att bli det. Jag vill till exempel bli en bra journalist och en hyllad författare. Och genom att skriva av mig på bloggen då och då, så kommer jag ett steg närmare mina mål och mina drömmar. Ju mer man skriver och läser, desto bättre och bredare ordförråd får du och det är bra att ha som författare/journalist.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0