I väntan på att alla ska bli färdiga, så att man har någon att prata med...

Jaha, nu sitter jag här och väntar, men denna gången väntar jag inte på att jag ska ha prov, jag väntar nämligen på att alla andra ska bli färdiga, så att jag har någon att prata med. Det är så tråkigt att hålla på med Indesign själv, eller det är ju en enskild uppgift, men man kan behöva lite hjälp ibland, och det är det jobbigt att man inte får/ska prata...


För övrigt så gick provet helt okej, tror jag i alla fall. Det kändes bra, så vi får hoppas på att det inte blir något omprov. Ja, jag vet faktiskt att jag har tjatat väldigt mycket om det här med att jag inte vill göra omprov nu, men jag säger bara: Vem vill det? Ja inte jag i alla fall, inte efter allt hårt pluggande som jag körde på igår, både före och efter 25-års kalaset. Till slut var jag så trött att jag höll på och somna, och det vara runt 10 i 10. Då är det allvarligt, för så trött brukar inte jag vara :)

 


Kommentarer
Postat av: MADDES

Okej :) Hur mår du idag?

2010-10-26 @ 10:14:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0