Vill till skolan!!!

Vissa dagar vill man bara hem ifrån skolan, hem och lägga sig i sin varma stora säng. Medans andra dagar så vill man bara till skolan, och det är när man sitter hemma och inte riktigt vet vad man ska göra eller vad man orkar göra.
Just nu är jag 50% säker på att jag har feber, inte hög feber, men ändå feber. Jag fryser, och det är ändå 24 grader i huset och jag har tjocktröja och raggsockar på mig.. Jag vill inte vara sjuk, det är en plåga att bara gå hemma, för en person som lätt blir rastlös.. Vad ska man hitta på, vad ska man göra? jag har spelat The Sims 2 i kanske två och en halvtimme och funderar verkligen på att starta spelet och spela någon timme och sen gå upp och lägga mig och vila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0