En klänning till jul...

Nu har detta dilemmat börjat härja i min hjärna: vad ska man ha på sig på julafton/juldagen? Ska man köpa något nytt, eller ska man använda något man redan har hemma i garderoben?
Jag satsar nog på det förstnämnda, det finns inget roligare än nya kläder och speciellt klänningar, då jag inte brukar använda klänningar så ofta.
Så här kommer lite förslag till mig själv:







Ja, det var de klänningar jag tittat på just nu, tycker mest om den sista:) Det är ju ändå så till jul jag ska ha den, och då vill man ju ha lite rött i :D


Kommentarer
Postat av: Ina

tack:D och jag ska nog köpa ngn klänning från nelly tror jag:D

2010-11-22 @ 20:22:31
URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0