Blää på Svenskan

Som vanligt har jag tittat på ännu ett superbra avsnitt av underbara Grey´s Anatomy:) Men missade en del i slutet, men eftersom jag är såå himla bra så hängde jag med ändå:) (Hahah)
Egentligen så vill jag lägga upp massa fina bilder som jag själv tagit, men våran dator har varit hos "doktorn" för ett par veckor sedan och jag har inte orkat fixa massa saker, försöker spara till en dator vilket går väldigt dåligy:) Nej, men jag prioiterar annat före en dator, tillexempel vår/sommar kläder, skor:) Fast vill ha en systemkamera också, även om jag inte är så bra på att ta kort, men det blir faktiskt fina bilder med en systemkamera även om man inte är så himla bra på att ta kort:) Nej men en dator kan vara bra att ha, vill ju bli journalist så jag vill ha både dator och kamera:) 
Sitter för tillfället och lyssnar på Lovestoneds bidrag till melodifestivalen:)
Pratade nyss med Karin i telfonen, för att höra hur hon hade gjort på våran svenskaböss.. Puss på henne<33
Måste upp oc läsa.. orkar ej... 

Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen

jag har redan läst ut boken..

2010-03-05 @ 16:04:23
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0