Sjuk hela dagen

Har varit hemma från skolan hela dagen. Är ju som sagt jätteförkyld och jag skulle aldrig orkat mig igenom en måndag i skolan. Det är på måndagar vi har ett väldigt jobbigt schema, i alla fall innan lunch. Men jag måste ju till skolan i morgon, det är ju nationella i Engelska, Läs och Hör tror jag att det var i alla fall. Bra att man har koll:)
Hela dagen så har jag sett på tv, ungefär det enda jag orkar med.. Rachel Ray, Sjunde Himmlen, Gossip Girl, och två avsnitt av O.C:)
Mamma kommer snart hem, och då får jag ju lite sällskap i alla fall, kan bli tråkigt att vara ensam, i alla fall när man är sjuk. Plus att jag hallucinerar, och då vill jag att någon ska vara hemma:)


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen

donuuuts! :D:D:D:D

2010-03-15 @ 18:12:27
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0