Shopingglädje i Skövde

I fredags så var jag och min kära mor inne i Skövde för att leta efter ett par skor till mig, som jag kan ha nu till våren (om den nu kommer någon gång:)). Men i alla fall så hittade jag ett par snygga Nike skor inne på Stadium, de kostade ju en hel del, men det är priset man får betala om man behöver ett par bra skor som är stabila, om man nu har så konstiga fötter som jag:)
Det blev de här skorna:
 Tittade även på de här skorna: , men det fanns inga sånna i min storlek, antigen ett par 39 eller 42:/ Jag som "bara" har 40/41 :D

Blev även ett par byxor på H&M, som jag kan ha till våren/sommaren:


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

byxorna underar jag me på att köpa! :):) men det var snygga skor;);)

2010-03-28 @ 22:29:26
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0