"Riktig" träning det :)

Kom hem från träningen för ungefär en timma sedan eller något, har tittat på Cougar Town:) Det programet är ganska sjukt, men väldigt roligt.. Min humor på hög nivå, om man nu kan kalla min humor, humor från första början:) Eller jag har nog humor, men väldigt dålig humor :D Hahah, rörigt om jag får säga det själv..
Innebandyträningen idag var ganska knäpp, vi var bara fem personer med tränaren, så vi hållde på och latchade runt i en halvtimma, eller tjugo minuter, sen så satte vi oss ner och fikade kanelbullar och drack jordgubbsfestis:) Det var ju säsongsavslutning för bandyn idag, så det var därför vi fick fika, men det var lite kul i alla fall:) Satt och tjötade med tränaren i ett ganska bra tag:)
Nehep nu ska lilla jag gå och duscha, sen ska jag nog nana:)
Godnatt sverige<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0