Påsklov!!!:)<3

Det är bara så underbart att vi har påsklov nu:D Men efter det så kommer den sista spurten i skolan, tills vi slutar sen i Juni. Det ska bli så skönt att gå ur nian, lite vemodigt och så kanske, men otroligt skönt. Efter det så blir det ju gymnasiet, då får man i alla fall göra något som man vill och förhoppningsvis något som man är bra på:)
Glömde skriva med igår att jag även köpte en gråt t-shirt, som det var en smilies på som blinkade;) Den är skitsöt, men hittade tyvärr ingen bild på den, det var lite surt men:/
Nu för tillfället så sitter jag och lyssnar på Sara Löfgren - Som stormen, men ska gå och vika lite tvätt med syster nu:)


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

svar: Ja, kanske det;) ska in till stan idag, Och du, sjukt, jag tänkte oxå köpt den tröjan;) men men, fanns inte i min storlek :) (n) men nu kan jag ju få se den på dig i skolan :D hehe! :):)

2010-03-29 @ 11:56:37
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0