Pannkaksbak:)

Kom för en stund sedan hem från skolan:) Var lika trött idag som jag var igår, fast idag hade jag srängande huvudvärk i stället:/ Men det har nästan gått över nu, men jag överlever om det inte gör det:)
Som vanligt på vardagarna så sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17.05, då börjar Grey´s Anatomy på femman:) Och i morgon vid 21.00 så börjar säsong 6 av Grey´s Anatomy igen:) Har varit lite uppehåll nu, men nu har det kommit tillbaks:) Wiee!!
Och ikväll så blir det innebandy vid 20.00 - 21.00:) Tilda kommer och hämtar mig någon gång vid halv åtta:) Sen när jag kommer hem blir det att titta teve:)

P.S. Mamma är snäll och bakar pannkakor:)

Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen

tv-tittaren Liiisaaaa! :)

2010-03-02 @ 17:01:08
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0