Onsdag = Bra dag :)<3

Idag är det ju Onsdag:) Skulle nog inte vart så glad över att det var onsdag, om det inte var för att det bär av till min kusin och hans familj, med buss senare ikväll:) Det ska bli superroligt, det är alltid lika kul att vara där och att ha dem här hos oss:) Som jag sa i förra inlägget så kan inga ord i hela världen beskriva kärleken till dom:) Barnen, som är mina kusinbarn, är nästan som ett par syskon för mig, även om vi bråkar lite ibland så vet vi att vi älskar varandra:) Och det är skönt att veta det, och barn har oftast någon att se upp till, så man får ju passa sig med vad och ur man säger en del saker. Vilket jag inte är så himla bra på (Hehhe) :) Det slinker väl ut ett och annat fult ord från min mun, men då säger man bara: "Så får man verkligen inte säga.." och sen så är det överstökat, oftast är det barnen som säger så till mig, men men... :)
Nu blir det snart dags att packa inför kvällen, fast jag funderar lite på att vänta till Ett någon gång, så jag hinner sitta här en stund och sedan se på ett efterlängtat avsnitt av Sjunde Himlen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0