No music no life, no life no music

Sitter här med tårfyllda ögon och lyssnar på Ted Gärdestads Himlen är oskylidgt blå. Den manens låtar är låtar som verkligen berör. Jag har alltid tyckt om hans låtar, en del är lite svåra att förstå ibland kanske, men ändå så fina:) Kommer ihåg att jag fick köpa vilken skiva jag ville, och köpte faktiskt en skiva med Ted Gärdestad. Kan tillägga at jag var runt 11 eller något sånt:) 
Idag så har vi haft Nationella Skriftliga i Engelska. Det gick faktiskt över förväntan bra:) Hemkunskapen gick också bra, inte de två första frågorna, men jag skrev på allt i alla fall:) 
Och våran snälla SO-Lärare har ändrat så det blir inget prov på Fredag, det blir fredagen efter påsklovet, alltså om två veckor:) Underbar är han...
Det blir en dubbel dos av Grey´s Anatomy idag:D Först nu vid fem och sen ett av den nya avsnitten vid nio, helt perfekt med andra ord. 
Vi ska även ha gäster hemma idag, det är ju våffeldagen i morgon så vi ska äta massa våfflor:) Det tackar man ju inte nej till.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0