Luktar nybakat

Precis som rubriken lyder, så luktar det just nu nybakat bröd hemma hos mig:) Min härliga mamma har fått ett ryck och bakade lite bröd, innan hon och syster åkte in till Hjo för att handla och tanka bilen.
Det är ju så att jag är helt såld på nybakat, i alla former: Kakor, bröd, bullar, you name it!
Så när mamma och syster kommer hem så ska vi nog äta ett litet bröd tillsamans, hoppas jag i alla fall:)
Fick mig en rejäl chok nyss. Jag satt och lyssnade på Neo, killen som ställde upp i melodifestivalen med Human Frontier, i alla fall så lyssnade jag på honom på Youtube, för att se om det var någon som jag skulle kunna tänka mig att tycka om, han har väldigt bra röst och hans låtar är otroliga. Men när jag lyssnade på en av låtarna, så fick jag mig en redig chok, den låten som jag lyssnade på trodde jag först att Mika hade gjort, men då visade sig ju att det är Neo som har gjort den... Helt unbelievable:)
Riktigt skön låt, men man blir ju lite chokad och överraskad när man tror att det är någon annan som har gjort den och så visar det sig vara en Svensk, den killen kommer att gå långt och bli en stor stjärna:)


Är beroende av min lilla kissekatt som ni kanske har lagt märke till:)


Kommentarer
Postat av: Icka

Söt katt ni har :) Ville egentligen bara titta in och säga hej och meddela att jag läser din blogg ;)

Kram

2010-03-13 @ 15:52:36
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0