Kattbajs, ingen hödjare precis :S

Jahaop, jag och syster var ute i den varma solen och åt lite glass och gosade med våran lilla tiger (Trixie). Han var lite galen, om man säger så :) Men det är han ju alltid, så det var ju inget nytt precis...
Sen efter att vi hade avnjutit ett par minuter i den sköna solen, så var det dags att arbeta lite. Vilket innebar att vi skulle plocka kattbajs:/ Usch vad katter kan bajsa alltså.. det är nästan läskigt, fast om man tänker efter så har de ju haft hela vintern på sig, så det var inte så mycket i alla fall:) Ahha
Sen så har vi haft små harar i trädgården och de kan också bajsa, rätt bra :)
Nehe, nu ska jag inte svamla på om bajs, det kan ju uppfattas som äckligt eller så:) Vilket det naturligtvis är ;)
Det blir nog att jag och syster åker till Dalum i morgon, till våran kusin, hans fru och deras underbara barn <3 :) Min kärlek till dem är mer än vad man kan beskriva i ord :)

       


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen :)

sv: ja, hoppas det iallafall.. ;)

2010-03-30 @ 15:27:53
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0