Is och snö gå och dö

Serisöt så hatar jag snön just nu, den är bara ivägen för solen och det varma vår och sommar vädret, som jag så gärna vill ha nu:) Om snön inte försvunnit innan april, eller påsk, då tänker jag banne mig resa utomlands, till något jättevarmt land. Vet inte vart jag ska få tag på pengar, men jag kan väl råna en bank eller något:)
Hehe, skämt å sido, idag så har vi haft Hör och Läs Nationella i eneglskan, det kan jag säga att det gick käpprätt ditt pepparn växer. Men läs gick nog bättre än Hör, hoppas jag i alla fall:D
Nu så väntar jag på Grey´s Anatomy, som börjar om ungefär 45 minuter, plus att jag ska springa ut till Lillahuset och hämta mig en glasstrut:) Mumma....




Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

du bara åker hem ifrån skolan sådär. vad är det för stil ? BIG MAMA??! xD kryapådig <3

2010-03-16 @ 21:46:54
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0